師奶段 - 銷售員的技術

今天我想起一樣東西,每一個銷售員都有一個段數叫「師奶段」。像柔道有紅帶,白帶,黑帶。而相樸有橫綱...等。而我想在店鋪的銷售員可以將他們的技巧分為不同的師奶段。

而我的師奶段只是一段,即我只可對著一個師奶而成功賣出貨品,而多個一個師奶便無能為力。

因為今天有兩個師奶買血壓機。當我解釋個血壓機個情況給其中一個聽的時候,另一個師奶會問:「究竟好不好呀?我以前嗰部又點點點,朋友個部又點點點,你呢部又準唔準呀,點解我會今次咁高,我上次去醫生度都唔係咁喎,不如試埋嗰部啦,呢部又試試呀,個D字又好似唔夠大喎,」最後最頂癮,「我有個親戚熟呀,不如搵佢呀?」

故此,我今天未能成功挑戰,師奶級第二段。

警告:此故事杜撰機會甚大,不要全信。

Comments

Popular Posts